Hoe werkt het
Op deze pagina vindt u alle informatie welke u nodig heeft om uw bestelling in de winkel vertrouwd uit te kunnen uitvoeren. In het kort;
Wij gaan zorgvuldig om met uw persoonlijke informatie, en gebruiken deze alleen voor het verwerken van de bestelling. Wij gebruiken PostNL voor het versturen van uw bestelling (tenzij anders overeengekomen). Wij staan ingeschreven bij het KvK, en U heeft een wettelijke bedenktijd van 14 dagen op alle bestellingen.
Bestelling plaatsen - zakelijk
Voor zakelijke bestellingen kunt u (nog) geen gebruik maken van de webwinkel. Neem voor het plaatsen van een bestelling
contact met ons op.
Bestelling plaatsen - particulier
Voor het plaatsen van een bestelling gebruikt u de webwinkel om producten aan het winkelmandje toe te voegen. Momenteel is het maximaal aantal producten per producttype per bestelling beperkt tot een maximum. Zoals geldt voor de
Gelukkigedoos - Standaard waarvan u er maximaal 5 kunt bestellen per bestelling. Voor bestellingen boven de 5 stuks vragen wij u contact te nemen met ons via contac@gelukkigedoos.nl.
Voor iedere bestelling gedaan via de webwinkel, betaalt u maximaal €6,75 incl. btw aan verzendkosten.
Afleveradres
De volgende gegevens worden gevraagd;
- Afleveradres NAW-gegevens - t.b.v. de verzending
- Contactgegevens email - voor het ontvangen van de factuur, Track&Trace en overige status wijzigingen
- Contactgegevens Telefoonnummer (optioneel), voor het ontvangen van status wijzigingen (SMS)
Betaling
Tijdens het afronden van uw bestelling, heeft u de keuze uit de onderstaande betaalmethodes.
Wanneer u kiest voor
handmatige overschrijving, zult u in de bevestigingsmail de instructies vinden voor de betaling.
Bij iDeal betalingen worden de bestellingen waar mogelijk direct verstuurd. Bij handmatige overschrijving, zal de verzending pas plaatsvinden wanneer de betaling is ontvangen.
- Betaling via iDeal
- Betalen via handmatige bank overschrijving
Verzending
Op het moment dat wij u de ontvangstbevestiging hebben verstuurd, gaan wij direct aan de slag met het gereedmaken van uw bestelling. En zullen deze versturen via PostNL Pakketpost op het moment de betaling is ontvangen (met iDeal is dit direct). Op het moment dat de bestelling is verzonden krijgt u hiervan vanuit ons een bevestiging in de mail met daarin toegevoegd het PostNL Track&Trace nummer. Heeft u uw mobiel opgegevens, dan sturen wij u ook een SMS.
🧐 Betalingen voor 14:00u ontvangen: Bestelling wordt dezelfde dag nog verzonden.
🧙 Pro Tip: Heb je een account bij PostNL? Dan kun je door middel van de Track&Trace nummer het aflevermoment wijzigen via PostNL.
Voorbeelden
Hieronder een aantal voorbeelden van de berichten welke u van ons kunt verwachten.
Bestelling ontvangen
Dit is de mail welke u ontvangt nadat u de bestelling heeft geplaatst, en wij deze in goede orde hebben ontvangen. U krijgt dus niet direct een bevestiging, wij bekijken uw bestelling eerst handmatig – doorgaans kunt u deze mail binnen het uur verwachten.
Bestelling verstuurd
Dit is de mail welke u ontvangt nadat wij de bestelling hebben verstuurd. De mail bevat o.a. PostNL Track&Trace informatie, en wanneer de betaling nog niet is ontvangen, nogmaals de betaalinformatie.
Bestelling geleverd
Wanneer wij van PostNL de bevestiging krijgen zij uw bestelling hebben afgeleverd, is de bestelling afgerond, en ontvangt u hiervan een bevestiging. Vergeet tijdens ontvangst de "spelregels" van uw herroepingsrecht niet.
Onze leveranciers
In de productomschrijvng van de verhuisdoos kun je terugvinden welke producten waar vandaan komen en dit verschilt per type verhuisdoos. Sommige producten worden ingekocht bij groothandels, maar andere producten komen gewoon direct uit de winkel zoals een ACTION, of een JUMBO. Op wekelijkse basis bekijken wij zoveel mogelijk aanbiedingen bij zowel groothandels, maar ook retail winkels zoals de Praxis of de Albert Hein. Is er een mooie aanbieding welke bij de gelukkigedoos past, dan kopen wij deze alvast in. Op deze wijze kunnen we de doos zo goedkoop mogelijk houden.
Daarnaast vinden wij het onverantwoord om bepaalde producten - denk aan persoonlijke hygiëne, in te kopen bij twijfelachtige leveranciers. Daarom komen deze type producten - denk aan vochtig WC papier, ook gewoon uit de winkel waar je ze misschien zelf ook zou halen. Een meetlint daarintegen wordt gewoon in bulk ingekocht bij een groothandel.
×
×
×