Verzendingen, ontvangen en retourneren
Op deze pagina vindt u alles wat u moet weten over de verzending, de ontvangst en informatie over retourneren.
Verzendingen
Zodra je bestelling is verwerkt wordt deze met de eerstvolgende postronde verstuurd met PostNL. Wanneer je voor 14:00u hebt besteld gaat deze gegarandeerd nog dezelfde dag met PostNL mee.
Op het moment dat uw bestelling is afgegeven bij PostNL, krijgt u hierover bericht via de mail, met daarbij de Track&Trace code welke u kunt gebruiken voor het volgen van de verzending.
🧙 Pro Tip: Heb je een account bij PostNL? Dan kun je door middel van de Track&Trace nummer het aflevermoment wijzigen via PostNL.
Ontvangen
U heeft uw product ontvangen en wilt direct aan de slag. Maar wacht even voordat u dit doet. Wij besteden veel zorg aan uw product tijdens productie en kwaliteitscontrole alvorens de verzending. Maar dat wilt niet zeggen dat anderen dat ook doen. Controleer uw product goed. Hoe ziet de verpakking eruit, is dit het product welke u had besteld en voldoet het aan uw verwachtingen? Is het product onbeschadigd, enzovoorts. Klopt er iets niet? Neem
contact met ons op en we zullen samen een oplossing vinden. Daarnaast heeft u uiteraard altijd nog uw
Herroepingsrecht.
Retourneren
Is het product toch niet wat u had verwacht? Is deze beschadigd aangekomen? Kapot gegaan binnen een onredelijke termijn terwijl u er netjes mee bent omgegaan? Dan is het tijd om beroep te doen op uw
Herroepingsrecht. Wanneer u dit heeft gedaan zult u op enig moment de goederen terug moeten sturen naar ons. Helaas kunnen wij u niet tegemoet komen in de kosten voor het retourneren van de goederen en zult u de kosten in de regel zelf moeten dragen. Bewaar daarom de doos goed en ten minsten 31 dagen. Zo kun je geld besparen en de doos her-gebruiken voor de retourverzending.
Tijdens dit process zult u van ons de adresgegevens ontvangen voor de retourverzending - dit zal ten alle tijden onze Hoofdlocatie in Den Haag zijn.